.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گراني هاي توجيه نشدني
سيدولي موسوي

امروز نظام اسلامي در جهان در پرتو تعاليم غني و تعالي بخش اسلام نردبان ترقي و پيشرفت را با قدرت و قاطعيت مي پيمايد و مردم عزيز اين مرز و بوم درهمايش عمومي انتخابات خبرگان رهبري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا در 24 آذرماه حماسه اي بي بديل خلق كردند و تجلي و اراده حضور مردم در تثبيت پايه هاي نظام اسلامي و دخالت در سرنوشت خويش بيش از هر زمان ديگر آشكارتر شد.

دولت برطبق قانون اساسي موظف است امنيت سلامت مردم را تأمين و خدمات رفاهي و اجتماعي را براي شهروندان جامعه فراهم كند. امروز، مردم متأسفانه شاهد گراني هاي بي رويه هستند كه يك مرتبه بيشتر اقلام ضروري مردم تا صددرصد افزايش يافته است.

ميوه، گوجه، تخم مرغ و... كه ازاقلام ضروري مايحتاج مردم است امروز بازار آشفته اي دارد. براستي چه كسي بايد كنترل كند. چه كساني دنبال گران كردن قيمتها هستند و با چه هدفي اين كار را مي كنند؟ آيا جز بدبين كردن مردم ازخدمات ارزشمند دولت در نظام اسلامي مي تواند هدفي ديگر و پيام گراني هاي اخيرباشد. مردم رشد معقول و منطقي را مي پذيرند اما هرگز رشد غيرمنطقي قيمتها رانه.

عقل سليم هم چنين روندي را قبول ندارد. انتظار مي رود از دولت خدمتگزار كه نيت صادقانه اي در خدمت به مردم دارند، تمام امكانات و توانمندي ها را براي مقابله با رشد بي رويه قيمتها بسيج و اميد و شادماني را در بين مردم درحركت روبه جلو نظام اسلامي هموار و در يك اقدام انقلابي و بسيج همگاني عاملان گراني ها را به مردم معرفي كنند.

اگر دولت و مردم همدل و يك صدا باشند قطعا خواهند توانست گامهاي بزرگي بردارند. مردم خوب و مهربان اين سرزمين در همه صحنه ها حضور دارند و مسئولان و خدمتگزاران دلسوز خويش را خوب مي شناسند و به آرمانهاي بلند انقلاب و امام راحلمان پايبند و پشتيبان واقعي نظام اسلامي هستند. خدمت به اين مردم براي مسئولان يك افتخار است. و هرگونه ناسپاسي درخدمت رساني به مردم خطرات بزرگي را متوجه نظام اسلامي مي كند.

انشاءالله دولت منتخب مردم كه به هيچ جناح سياسي بدهكار نيست و خود را نوكر و خدمتگزار مردم مي داند با هيچ كس تعارف نداشته باشد و ريشه گراني را شناسايي و عاملان را به مردم معرفي كند و با اقتدار و قدرت هرچه تمامتر در راه پيگيري مطالبات مردم و تحقق آرمانهاي بلند ملت ايران و چشم انداز 20 ساله نظام اسلامي گام بردارد. مردم پيوند ناگسستني با انقلاب دارند و در عمل نشان داده اند و امروز نوبت مسئولان است كه امكانات كشور را در راه تعالي و پيشرفت و آسايش مردم به كارگيرند. ان شاءالله


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.049 seconds.